Bezpłatna
oferta edukacyjna:
Currently are 4 guests online
Technik organizacji reklamy |
![]() |
![]() |
![]() |
Bezpłatny kurs kwalifikacyjny w zawodzie TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Jedynym warunkiem przyjęcia na kurs jest ukończone 18 lat, nieważne jakie masz dotychczasowe wykształcenie! Można jednocześnie uczęszczać do Liceum Ogólnokształcącego i uczyć się w zawodzie technika. Kursy w zakresie organizacji reklamy są skierowane do absolwentów szkół średnich, pragnących uzyskać ciekawe i poszukiwane na rynku kwalifikacje. Podstawa programowa i zakres nauczania tutaj Propnujemy kwalifikację: A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej 1. Tworzenie przekazu reklamowego Uczeń: 1) określa cele przekazu reklamowego; 2) dobiera narzędzia promocji; 3) pozyskuje oraz przetwarza informacje niezbędne do realizacji reklamy; 4) prezentuje informacje reklamowe w formie graficznej, tekstowej i tabelarycznej oraz określa ich przydatność do wykonania reklamy; 5) określa mechanizmy wpływające na tworzenie reklamy; 6) przygotowuje zestaw informacji dotyczących kampanii reklamowej; 7) dobiera środki reklamowe służące do opracowania przekazu reklamowego; 8) dobiera środki prezentacji przekazu reklamowego; 9) stosuje programy komputerowe do gromadzenia i przetwarzania informacji oraz opracowania przekazu reklamowego; 10) stosuje przepisy prawa oraz przestrzega zasad etyki zawodowej, dotyczących tworzenia przekazu reklamowego. 2. Projektowanie środków reklamowych Uczeń: 1) projektuje różne formy środków reklamowych i innych narzędzi promocji; 2) projektuje elementy systemu wizualnej identyfikacji firmy; 3) stosuje różne formy i środki projektowania reklamy; 4) stosuje przepisy prawa autorskiego i własności intelektualnej; 5) wykorzystuje programy komputerowe w trakcie prac projektowych; 6) prezentuje projekty reklamy produktów i usług. 3. Tworzenie planu medialnego Uczeń: 1) ocenia projekt przekazu reklamowego przed jego publikacją; 2) dobiera nośniki reklamy do przyjętej strategii reklamy; 3) dobiera media do przyjętej strategii reklamy; 4) ustala czas emisji reklamy w mediach na podstawie określonych wskaźników; 5) sporządza plan przebiegu kampanii reklamowej w mediach zgodnie z przyjętym budżetem; 6) organizuje emisję reklamy w mediach; 7) sporządza dokumenty dotyczące emisji reklamy w mediach; 8) stosuje przepisy prawa oraz przestrzega zasad etyki zawodowej, dotyczących emisji reklamy w mediach. 4. Przygotowywanie środków reklamowych Uczeń: 1) planuje etapy produkcji środków reklamowych; 2) wykorzystuje wiedzę i umiejętności z zakresu towaroznawstwa do realizacji określonych zadań; 3) sporządza harmonogram przygotowania środków reklamowych; 4) określa metody i techniki produkcji reklamy; 5) dobiera materiały i narzędzia do wykonywania środków reklamowych; 6) sporządza zapotrzebowanie na materiały i sprzęt do produkcji środków reklamowych; 7) obsługuje urządzenia techniczne i korzysta z programów komputerowych do wykonywania środków reklamowych; 8) przygotowuje reklamę w wersji drukowanej i elektronicznej; 9) przestrzega standardów jakości pracy w procesie produkcji środków reklamy; 10) prowadzi dokumentację dotyczącą produkcji środków reklamowych; 11) przestrzega zasad etyki zawodowej podczas produkcji środków reklamowych oraz stosuje przepisy prawa w tym zakresie. 5. Badanie skuteczności reklamy Uczeń: 1) opracowuje oraz interpretuje wyniki badań rynku reklamy; 2) ocenia jakość produktów i usług reklamowych według określonych kryteriów; 3) określa efektywność reklamy na podstawie ustalonych wskaźników; 4) ocenia skuteczność reklamy na podstawie badań rynkowych; 5) prowadzi badania efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych; 6) prezentuje wyniki badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.
|
WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA DO ZUS, KRUS, URZĘDU PRACY